06:18 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمیسیون کشاورزی مجلس

مردم تاخیردر واریز پول سهام عدالت را به وزارت اقتصاد اطلاع دهند
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی ، دلایل تاخیر در واریز بخشی از پول فروش سهام عدالت را تشریح کرد.
 نباید در مورد قیمت محصولات به صورت مقطعی وارد شد
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از عرضه ۵۰۰۰ تن مرغ از محل ذخایر به بازار را مقطعی و غیرکارشناسی عنوان کرد.
ارز مورد نیاز واردات نهاده‌های دامی و سموم کشاورزی را اختصاص نمی‌دهند
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بر اساس گزارش های رسیده به کمیسیون نیازمند یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار ارز برای واردات نهاده های دامی بودیم که تنها یک سوم آن اختصاص داده شده است.
اختصاص یارانه به تولیدکنندگان مرغ، قیمت این کالا را کنترل می‌کند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ورود گوشت سفید با ارز آزاد و اختصاص یارانه به تولیدکننده‌ها یا مصرف‌کننده‌ها می‌تواند قیمت مرغ را کنترل کند.
دولت باید برای حذف دلالان واردات نهاده‌های دامی عزم جدی داشته باشد
نماد برتر- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه واردات برخی از نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان و دامداران در اختیار شخص یا اشخاصی خاص است، گفت: دولت باید برای حذف دلالان واردات نهاده‌های دامی عزم جدی داشته باشد.
شهرداری به دنبال کسب درآمد از هزینه بازیافت کالاها!
پایگاه خبری راد: در حالیکه محل تخصیص هزینه بازیافت کالاها از بازیافت‌کنندگان به وزارت کشور تغییر کرده، نایب ‌رییس اتحادیه صنایع بازیافت ایران ضمن مخالفت با این موضوع، اظهار کرد که وزارت کشور در این تغییر به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌هاست.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی: کمیسیون با جدیت به دنبال مهار ملخ‌هاست
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر این که ملخ‌ها به عنوان یک خطر بالقوه برای کشاورزی محسوب می‌شوند گفت: کمیسیون کشاورزی با جدیت به دنبال مهار ملخ‌ها به گونه‌ای است که دیگر شاهد زاد و ولد آنها در سال آینده نباشیم.
طرح بازدید کمیسیون کشاورزی مجلس از پروژه‌های آبخیزداری
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از طرح بازدید اعضای کمیسیون از پروژه‌های آبخیزداری جهت حمایت و نظارت بیشتر کمیسیون خبر داد.
آسیب زیرساخت‌های پرورش ماهی در لرستان بر اثر سیل
پایگاه خبری راد: معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران گفت: در اثر بارش‌های اخیر و سیل بی‌سابقه در استان، بسیاری از زیرساخت‌های پرورش ماهی در لرستان آسیب‌های جدی دیده است.
تصمیمات حوزه کشاورزی، مبنای کارشناسی و علمی ندارد
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات حوزه کشاورزی مبنای علمی ندارند و برای حل مسائل باید به خرد جمعی کارشناسان و گروه‌های مرجع رجوع کنیم.
فرآیند صدور پروانه کوتاه می شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: نظام مهندسی کشاورزی در جلسه‌ی امروز کمیسیون کشاورزی مجلس اعلام نمود که فرایند صدور پروانه تأسیس و بهره‌برداری واحدهای تولیدی و خدماتی را کوتاه خواهد کرد.
نارضایتی مردم با وجود واردات ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی نهاده و گوشت
پایگاه خبری راد: نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که با وجود اینکه بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان نهاده‌های دامی و برخی محصولات کشاورزی همچون گوشت وارد می‌شود که معادل یک چهارم بودجه کشور است، مردم از وضعیت قیمت و بازار این محصولات ناراضی‌اند.
قرائت گزارش تحقیق و تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون در مجلس
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در جریان قرائت گزارش تحقیق و تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون، گفت‌ که علی‌رغم تحولات و بهبود نسبی امور، زیان انباشته سنواتی و بدهی بانکی ۲۳ هزار میلیارد ریالی، شرکت را از حالت انتفاعی خارج کرده است. لذا پیشنهاد می‌شود نسبت به واگذاری این شرکت و خروج بانک کشاورزی از این بنگاه اقتصادی اقدام شود.
 بانکداری در ایران صد در صد غیر اسلامی است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در انتقاد به عملکرد بانک مرکزی گفت: بر خلاف ادعای بانک مرکزی مبنی بر سیستم بانکداری اسلامی بانکداری در این کشور صد در صد غیر اسلامی است. حتی در هیچ نقطه‌ای از دنیا هرج و مرج مالی و تاثیر آن در نابودی تولید کشور به اندازه‌ی عملکرد بانک مرکزی نیست.
شاعری: وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم بازار برنج موفق عمل نکرد
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازی به واردات برنج تا یک سال آینده نداریم،گفت: بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی برای واردات برنج در واقع ضد تولید داخلی و ضد اقتصاد مقاومتی بود.